اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۳۸۴۳۷

کاراته قهرمانی جهان| نمایندگان کشورمان حریف خود را شناختند

کاراته قهرمانی جهان| نمایندگان کشورمان حریف خود را شناختند
قرعه‌کشی رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان برگزار شد و نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند.
۰۱:۴۸ - ۰۲ آبان ۱۴۰۲
وانانیوز|

قرعه‌کشی بیست‌وپنجمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جهان، امروز (دوشنبه - یک آبان ماه) در بوداپست مجارستان برگزار شد و نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند. 

در رقابت‌های کاتای انفرادی بانوان، مهسا افسانه در دور اول و در گروه هفت با نمایندگان اوکراین، نروژ، مولداوی، فیلیپین، ترکیه و آلمان به رقابت خواهد پرداخت. محمد صدرا شیدزی نیز در دور اول و در گروه شش مسابقات کاتای انفرادی آقایان با حریفانی از کاستاریکا، آفریقای جنوبی، برزیل، بلغارستان، ایرلند، عربستان، اردن و مصر همگروه است. 

تیم کاتای تیمی آقایان کشورمان هم متشکل از محمدصدرا شیدزی، مهدی حق‌نظری و یحیی پیشه‌زاری در دور اول و در گروه سه با تیم‌های پرو، عراق، ماکائو، مونته‌نگرو، کویت و ایتالیا همگروه است. در بخش کاتای تیمی بانوان، تیمی از کشورمان در مسابقات حضور ندارد.

در رقابت‌های کومیته انفرادی آقایان، علی مسکینی در وزن 60- کیلوگرم، در دور نخست با کسیه از  چاد دیدار می‌کند. امیررضا برزویی هم در وزن 67- کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست به مصاف برنده دیدار نمایندگان الجزایر و ازبکستان خواهد رفت.

سامان عدالتی در وزن 75- کیلوگرم در دور نخست استراحت خواهد کرد و در ادامه با خوزه آویلا از مکزیک روبه‌رو خواهد شد. مهدی خدابخشی در وزن 84- کیلوگرم ابتدا به مصاف بوبکر از قطر خواهد رفت و در صورت برتری در مبارزه دوم با برنده دیدار نمایندگان بلغارستان و لیبی پیکار می‌کند. 

سجاد گنج‌زاده دارنده مدال طلای المپیک توکیو و مدال طلا و دو نقره جهان نیز در وزن 84+ کیلوگرم ابتدا با جاکوبی از مقدونیه روبه‌رو خواهد شد و در صورتی پیروزی به مصاف برنده دیدار نمایندگان جمهوری چک و چین تایپه خواهد رفت. 

تیم کومیته تیمی کشورمان با ترکیب ذبیح‌الله پورشیب، سجاد گنج‌زاده، بهمن عسگری، صالح اباذری، مهدی خدابخشی، مهدی عاشوری و محمود نعمتی نیز در دور نخست به مصاف تیم سوئیس خواهد رفت. 

در کومیته انفرادی بانوان، سارا بهمنیار در وزن 50- کیلوگرم، در دور نخست با میهایلوا از لیتوانی روبه‌رو خواهد شد و در صورت برتری به مصاف نماینده ونزوئلا خواهد رفت. فاطمه سعادتی در وزن 55- کیلوگرم در دور نخست با زارتی از تونس مبارزه می‌کند و در صورت پیروزی به مصاف نماینده برزیل خواهد رفت. 

در رقابت‌های وزن 61- کیلوگرم، آتوسا گلشادنژاد در دور نخست استراحت خواهد کرد و در ادامه به مصاف لین شنل از  هلند می‌رود. مبینا حیدری نماینده وزن 68- کیلگرم کشورمان نیز در دور نخست با زیووکویچ از صربستان روبه‌رو خواهد شد و در صورت برتری به مصاف برنده نمایندگان استرالیا و اسپانیا خواهد رفت.

لیلا برجعلی در وزن 68+ کیلوگرم در دور نخست به مصاف استوبلوا بلغارستان خواهد رفت و در صورت برتری با برنده دیدار نمایندگان ازبکستان و عربستان مبارزه خواهد کرد. 

در کومیته تیمی بانوان نیز تیم کشورمان با ترکیب آتوسا گلشادنژاد، فاطمه سعادتی، زینب جعفرنژاد و مبینا کاویانی در دیدار نخست با تیم کره جنوبی پیکار خواهد کرد. 

در روز نخست مسابقات، محمد صدرا شیدزی و مهسا افسانه در رقابت‌های کاتای انفرادی آقایان و بانوان، مبینا حیدری و لیلا برجعلی در اوزان 68- و 68+ کیلوگرم کومیته بانوان و مهدی خدابخشی و سجاد گنج‌زاده در وزن 84- و 84+ کیلوگرم کومیته آقایان به روی تاتامی خواهد خواهند. 

بیست‌وپنجمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان با حضور هزار و 149 کاراته‌کا از 113 کشور جهان از 2 لغایت 7 آبان ماه در بوداپست مجارستان برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین